Visby – minisemester

Idag lånade vi varsin cykel från hotellet och cyklade runt hela ringmuren. Ibland tog vi oss in i staden för att vi ville. Ibland tog vi oss inomhus för att det regnade. Det var ett härligt sätt att ta sig runt i Visby. Här är några bilder från förmiddagen.

   
        
 

   

 

 

   
       

  

          
   
            

   
           

Lämna ett svar