Idag hade jag 26,3 grader inne på rummet där jag satt och jobbade. Det var rätt tufft…
Så ikväll tog vi en sen kvällsfärja ut till skärgården!
Inatt blir det fotboll (en stund i alla fall) och sen väntar en betydligt svalare arbetsdag i morgon.
Luftvärmepump är bra grejer! 🙂
