Idag var jag hos ortopeden och återigen diskuterades mitt högra knä som pajade i mitten av februari och som fortfarande gör att jag har svårt att leva mitt liv som normalt.
Efter att jag ätit anti-inflammatorisk medicin i en månad och fått mindre smärta, men fortfarande har problem så blev nästa steg idag att ta en kortisonspruta in i knäleden. Den ska ta en vecka på sig innan den verkar, men sen ska den förhoppningsvis göra nytta i tre månader. Vi får se.
TJOHO!
