Idag tog Per med mig på promenad längs en runda som han ibland springer när han tränar. Trots mina tjugofyra år i Sollentuna så var stora delar av turen ny för mig. Vi gick på vägar där jag aldrig förut satt min fot.
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.